Degusarna och ny hårfärg :D

Hellow allihopa! Sorry för dålig uppdatering...ni vet, helvettet tröttar ut en ;)

Nu ska ni få bilder på mina degus! Och min nya hårfärg Älskar Felicias kommentar idag: "Du ser ut som Snövit!" Haha, så gulligt sagt :3

inte så säker på vem som är vem...xD SÖTA VA? 


trött..men Marylands Chocolate Chip Cookies gör allt bra.

I helgen var jag o firade min morbror som fyllt år. Hans tjej har en asgullig katt som jag vill adoptera! Eller ha en likadan, kanske? Får ju dock vänta tills jag flyttar, då ska jag ha hund och katt.

Dagens vill ha:

En trollformelbok

Maryland's Chocolate Chip Cookies

Daniel Radcliffe

Nu ska jag...kolla på HIMYM <3

Ha det bra :D

/Moa =^_^=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0