en sån där lista igen :)

Dags för en sån där lista igen?  ;)


Hur var ditt år (2011)? - Upp och ner
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? -  ja
Har du sovit i tält? - yes
Har du sovit under bar himmel? - jadå ;)
Har du varit på Gröna Lund? - ja
Har du varit på Liseberg? - nepp
Har du varit på Kneipbyn? - vad är det...:s
Har du varit i en annan stad? - ja
Har du bott hemma? - ja

 

Dina vänner under 2011.
Har en nära vän dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
har du sökt tröst hos en vän? - yeah
Har du sovit över hos en vän? - japp
Har du varit kär i en vän? - lite kanske, men inte kär, kär..
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - ja, det tror jag :) kanske inte så nära, alla men yeh

 

När har du som mest...

Gråtit under 2011? öööh sommarn tror jag
Skrattat under 2011? - jag skrattar varje dag :)

 

Denna månad:
Har du varit kär? - naej
Har du kysst någon? - nej
Har du pussat någon? - ja
Har du kramat någon? - jaaa
Har du skrattat? - ofc Ü
Har du gråtit? - jag vet faktiskt inte :O kanske när jag hade hösnuva... ;P
Har du varit glad? - ja!
Har du varit ledsen? - aa

Vem...
Kramade du senast? - Alice

Pussade du senast? - ööh mamma tror jag?? xD

Pratade du i telefon med senast? - ingen aning!
Fick du sms av senast? - min mobil är typ..aa whatevver
Hade du tråkigt med senast? - varför ha tråkigt??! :D

Dig..
Heter? - Moa
Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 28 dec
Tycker du om någon just nu? - Jaa många! :D
Jag samlar på? - ingenting :)
Gröna eller röda äpplen? - röda
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - hm.  Olika
Vilken tid gick du upp idag? - 12.30
Har du sovit i din egna säng inatt? - yes!
Har du sovit ensam inatt? - Alice i samma rum, räknas det ;D
Har du strumpor på dig nu? - naaaaaij
Hur svarar du i telefon? - hallå dee Moa
Vad ska du göra ikväll? - Mysa ^^
Vad ska du göra imorgon? - åka till mamma efter ha sett 'Ronja Rövardotter' på teater
Vad vill du bli när du blir stor? - sångerska
Var vill du bo när du blir stor? - Oslo. Ne jag bara skoja ;) London
Är det okej att gråta? - haha nej det är strängt förbjudet!!!!
Vilken årstid tycker du bäst om? - alla årstider är fina i sig, men sommarn är najs när man är ledig :)
Skulle du göra om du vann en miljon? - Köpa en moped, skänka till välgörenhet och kanske en hund. Spara på kontot
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - absolut inte
Vill du gifta dig? - kanske om det blir rätt :)
Vill du ha barn? - jaa

Solar du ofta? - när det är varmt och sol ^_^
Är du bra på att laga mat? - vet ej :)
Gillar du att dansa? - absolut!! det är rena terapin
Hur vig är du? - jaa....? lol
vilken är din favoritglass?- Ben&Jerrys
Tror du på ett liv efter döden? - whatever?
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvällen är alltid bäst!
vilken ögonfärg har du? - grönbruna
Vilka hårfärger har du haft? - mörkare brunt, ljusare brunt, vinrött,
Är du beroende av något? - telefon, internet, dator slingor i olika färger som lila, rött, rosa, orange, blont..
Brukar du bädda sängen? - vad är det för fråga? haha

antecknar ni?

/Moa =^_^=

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0