je ne regrette rien

Hej, uppe tidigt idag? Jag var i alla fall det. Kunde inte sova igår natt...ändå kom jag upp vid halv nio -.-

Idag hoppas man på hare!! Min bebiisssssss. Måste bara svänga förbi vetrinären och fråga om de små 'fläckarna' i pälsen (kala fläckar ca 3 mm). De i djuraffären sa att det bara är att huden är torr eller att de har scratchat varandra i buren av någon anledning...? De kliar sig inte i alla fall, så det är inte kvalster eller något sånt.

hehe

Senare idag ska jag träffa Alice, vet inte vad vi ska göra dock.

Nu ska jag gå och klä på mig mitt nyinköp från igår (sjömansjacka, höga svarta byxor och en t-shirt), ha en bra dag!

/Moa =^_^=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0