wait, what?

Hellow, kolla vad jag hittade!



hmmm....*potterhead*

Imorn åker jag till Borås! Ska fira min kusin som tagit examen och ska börja jobba som förskolelärare! Det ska bli kul, dock är jag förskyld -.- funderar på att stanna hemma från skolan imorron...jag menar, fasrgubben har minsann varit hemma hela veckan på grund av förkylning, men jag går till skolan!!

Sen, på tal om ingenting, ska jag köpa en hängmatta. Det blir awesome i källarn jag hade råkat håva in rejält med pengar faktiskt, av någon anledning :O Så har en del på kontot moahahhahaha

xoxo

/Moa =^_^=

Kommentarer
Postat av: Nathalia

niiiiiice! ha det awsome i Borås trots förkylningen! <3

2012-01-13 @ 22:44:00
URL: http://kolsyrath2o.devote.se
Postat av: MoLena

Du kan får min hänggunga.Eller hängstol eller vad man ska kalla den.

2012-01-15 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0