You have your mother's eyes

Hellow! Sitter och käkar frulle och deppar för att Severus Snape was the bravest man he'll ever know, och att skolan börjar snart.

Igår hände det läskigaste på länge!!!
Jag skulle städa buren, så jag satte dem i en annan rätt liten bur. När jag var precis färdig med spånet (eller strösslet som pappa sa...) så skulle jag ta upp dem båda och stoppa tillbaka dem i buren. Då utropar farsan att de har sprungit ut på skrivbordet. Jag tänkte att det inte var någon fara, men så hoppar ju Douce in i elementet och fastnar!! Vi ser bara baken på henne längst ner, helt stilla och klämd ligger hon. Jag försöker hjälpa henne på något sätt, men nej. Så får jag panikångest och kan inte tänka klart. Då drar pappa tag i elementet och drar ut det. Douce är fri! Fyfan vad glad jag blev, farsgubben is the hero!

Alla var i lätt chock efteråt, men jag klappade på Douce som snart fick tillbaka sitt spring i benen. Hon är okej nu hennes syrra trampade till och med på hennes huvud för att ta sig fram senare?! Hahaha



Jag gick lite på stan också igår, försökte fixa prao och köpte en ny plånbok!! Skitfin från Accessorize (presentkort från grandma) <3

Nu måste jag skynda mig! Ha en bra dag

/Moa =^_^=

ps. Pappa skulle på 'bio med en jobbarkompis på fredag eller lördag', då äre förädrafritt! Feel free to come by. Hoppas att det är en man pappa ska gå med, det vore kul. d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0